17 Ağustos 2010 Salı

Beşiktaş 2-0 Helsinki


Kısa Kısa Notlar:

Tur için avantaj yakaladık

Hilbert güzel oyun oynadı

İsmail bu kafa ile daha çok yedek kalır

Quaresma, Quaresma, Quaresma

Akşam hem seyir zevki vardı, hem istek.

Hilbert harika bir oyun oynadı, “durun” dedi bu kadar eleştiri fazla bir maçta çöpe attı bazı medya kuruluşları onu akşam hepsine cevap verdi.

İsmail bu takımda Deli İbo olamaz bu kesin…

Guti saha içinde olsun yeter,

Tabata'yı hep savundum ama artık pes etmeye başlıyorum,

Cenk en iyi transferlerimizden biri…

İşin özü kazanılan bir maç, Quaresma’nın gol sevincini Süreyya abi ile kutlaması ise apayrı bir zevk…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder